Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Είναι ΤΡΑΓΙΚΟ... 1.05

Πραγματικά με αυτά που ακούω και βλέπω γύρω μου ώρες ώρες μου έρχεται να πάρω και να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο..
Κάποιοι από εσάς βέβαια (...) θα αναρωτιέστε γιατί δεν το κάνω τέτοιο ποντιακό κεφάλι που έχω.. χαχαχαχα (Γιατί απλά αγαπάω τον εαυτό μου ..)
Και ναι είμαι πόντιος , χορεύω ποντιακά και έχω καταγωγή από το Κιλκίς (Άσχετο).

Εισαγωγικά για το θέμα που θα αναλύσω σήμερα να αναφέρω κάποια προσωπικά στοιχεία. Άρχιζα να καπνίζω στην τρίτη τάξη του λυκείου. Στην αρχή κάνα τσιγάρο από φίλους μετά πήρα πακέτο μέχρι που έφτασα να κάνω περίπου μισό πακέτο την ημέρα.


Όταν για πρώτη φορά ακούστηκε ο νόμος περί απαγόρευσης του καπνίσματος ήταν η περίοδος που κάπνιζα περισσότερο από άλλες φορές. Αν και καπνιστής τότε ήμουν ένας από τους οπαδούς του νόμου για τους γνωστούς λόγους που όλοι γνωρίζουμε.. (θέμα υγείας , παθητικό κάπνισμα, δικαιώματα μη καπνιστών και προστασίας των πολιτών κτλ). Φυσικά ως γνήσιοι Έλληνες βρήκαμε τρόπο βάζοντας γυάλινα τοιχάκια, δημιουργία χώρου καπνιστών και μη και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο νους (ακόμη και δικαίωμα επιλογής είχε ο καταστηματάρχης για το εάν στο μαγαζί του επιτρεπόταν να καπνίζει η όχι) έτσι ώστε να μην εφαρμόζουμε το νόμο. 

Φτάνουμε μετά από πολύ καιρό και μετά από άπειρες παρατάσεις εφαρμογής του νόμου στο σήμερα, που πλέον ο νόμος θα πρέπει να εφαρμόζεται πλήρως. Σημειώνω κάπου εδώ ότι σε άλλες χώρες τις Ευρώπης ο συγκεκριμένος νόμος ισχύει χρόνια τώρα..
Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί να μην μπορεί ο Έλληνας να προσαρμοστεί όπως όλοι οι άλλοι Ευρωπαίοι στο συγκεκριμένο νόμο που μόνο καλό μπορεί να επιφέρει.. Πραγματικά δεν είμαστε για τίποτα.. Κακό είναι να σεβόμαστε τους ανθρώπους που δεν καπνίζουν; Κακό είναι να πηγαίνεις σε μια καφετέρια να πιεις έναν καφέ σαν άνθρωπος, να μιλήσεις και να συναντήσεις φίλους και να μην χρειάζεται να αναπνέεις τον καπνό του διπλανού αλλά και όλων των πελατών του μαγαζιού;
Μέχρι και συγκεντρώσεις κάνανε για να εναντιωθούν στο μέτρο της απαγόρευσης του καπνίσματος.. Πόσο τραγικό θεωρώ ότι είναι το να ακούω από καταξιωμένους, σε διάφορους χώρους, ανθρώπους να μην δέχονται να σεβαστούν το άτομο που δεν καπνίζει και να θέλουν να τον αναγκάζουν να γίνεται παθητικός καπνιστής και όλα αυτά είναι συνέχεια του γεγονότος ότι δεν δέχονται τον νόμο του καπνίσματος.Ούτε που σκέφτονται ότι οι συγκεκριμένοι μπορούν να λειτουργούν ως πρότυπο για πολλά νέα παιδιά.

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ

Η δικαιολογία σε όλη αυτή την αντίδραση έχω ακούσει ότι είναι ο περιορισμός της ελευθερίας .. Άκου να δεις .. δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι ο άνθρωπος που δεν καπνίζεις είναι υποχρεωμένος για τη δικής σας ελευθερία και μόνο να πρέπει να υποστεί τη δική σας κακιά συνήθεια.. Δηλαδή για όνομα..
Μπορώ να δεχτώ το επιχείρημα ότι είναι πολύ άσχημα να βγαίνεις έξω από το μαγαζί να καπνίζεις και ιδιαίτερα ένας ο οποίος καπνίζει πολλά τσιγάρα την ημέρα αλλά και πάλι θέλετε να μου πείτε ότι δεν μπορείτε να κρατηθείτε για κάποια ώρα χωρίς τσιγάρο; 

Εγώ προτείνω να συγκεντρωθούμε λίγο γιατί έχουμε ξεφύγει σαν πολίτες αυτού του κράτους που ονομάζουμε Ελλάδα.. Τα δικαιώματα και οι ελευθερίες που έχουμε σταματούν εκεί που εμποδίζουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των άλλων. Και ναι , γιατί δεν θεωρείτε τον συγκεκριμένο νόμο μία αρχή για να μειώσετε το κάπνισμα. Ειλικρινά μετά την εφαρμογή του νόμου έφτασα σε σημείο να καπνίζω πολύ λιγότερο και τώρα πλέον πλησιάζω στο να κόψω τελείως το κάπνισμα..
Απλά υπολογίστε πόσα χρήματα θα εξοικονομήσετε με την διακοπή η έστω τη μείωση του καπνίσματος.
Τόσοι άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο μπόρεσαν και κατάλαβαν τα οφέλη αυτού του νόμου αλλά εδώ στην Ελλάδα ακόμη και αυτό αδυνατούμε να κατανοήσουμε.. Τελικά είμαστε πολύ πίσω σαν λαός και με λυπεί το γεγονός του ότι αναγκάζομαι να το παραδεχτώ.. Θα μου πείτε τώρα από όλα όσα συμβαίνουν στη χώρα μας αυτό είναι το πιο ασήμαντο .Μην νομίζετε ότι και για τα υπόλοιπα δεν είμαι το ίδιο οργισμένος.
Και επειδή πολλά λέγονται για την νέα γενιά που δεν σέβεται, δεν κάνει και δεν ράνει (αυτό το θέμα θα αναφερθεί σε επόμενο blog-επεισόδιο) σας πληροφορώ ότι τουλάχιστον από την πλειοψηφία των ατόμων που γνωρίζω και πλησιάζουν την ηλικία μου δεν έχω ακούσει κανέναν να αντιδρά και να είναι αρνητικός στον συγκεκριμένο νόμο. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας σε αυτή τη χώρα. Δεν χάνω την ελπίδα μου γιατί σε όλη αυτή τη μαυρίλα υπάρχει κάποια αχτίδα φωτός και πραγματικά όσο απίστευτο και αν ακούγεται αυτή έρχεται από τους νέους που τώρα έχουν ηλικία μικρότερη των 28 ετών ..

Για να μαζευτούμε λίγο και να κοιτάξουμε να αντιμετωπίσουμε τα θέματα στα οποία έχουμε πραγματικά προβλήματα και υστερούμε συγκριτικά με τον υπόλοιπο κόσμο .Πλέον πιστεύω ότι είμαστε σαν λαός ανίκανοι να διαχωρίσουμε το τι μας κάνει καλό και τι όχι. Τι είναι υπέρ μας και τι κατά. Είναι δυνατόν να αντιδρούμε στα πάντα ;;;

Είναι πραγματικά ΤΡΑΓΙΚΟ αυτό που συμβαίνει.

Και το ξανασημειώνω ότι οι συγκεκριμένες σκέψεις γίνονται από έναν ΚΑΠΝΙΣΤΗ.

Αφού λοιπόν το ΟΧΙ οι Έλληνες το έχουμε στο αίμα μας και σήμερα γιορτάζουμε το ΟΧΙ που είπαμε στους ΙΤΑΛΟΥΣ το 1940 .. ας πούμε μαζί ΟΧΙ στο κάπνισμα..!