Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Pilot 1.01


Μμμ... Blog, blog, blog...Όλοι έχουνε blog.. Θέλω κι εγώ..
Ο συνδυασμός της παραπάνω σειράς με τις άπειρες ώρες ανάλυσης, ανταλλαγής απόψεων και έντονων συζητήσεων με κολλητούς, φίλους , γνωστούς , συγγενείς κτλ με ανάγκασαν..(άλλο που δεν ήθελα.. ) να δημιουργήσω αυτό το blog!
Όπως και στις σειρές που το πρώτο επεισόδιο αναφέρεται συνήθως ως Πιλότος, έτσι κι εδώ σκέφτηκα η πρώτη ανάρτηση να έχει τίτλο Pilot..
Tώρα θα αναρωτιέστε που κολλάει το 1.01... Ας δεχτούμε απλά ότι βρισκόμαστε στον πρώτο κύκλο αναρτήσεων ..και ότι ο κάθε τίτλος θα ακολουθείται από αυτόν τον τρόπο αρίθμησης..

Ονομάζομαι Θοδωρής, είμαι 24 ετών και ζω στην όμορφη Θεσσαλονίκη.. 
Δεν θα μπω στη διαδικασία να γράψω στον πιλότο όλο το βιογραφικό μου σημείωμα.. Όλα θα γίνουν σιγά-σιγά! Το lost τόσα flash back έχει κάνει να μην κάνω κι εγώ μερικά(;;;).. (και για να ξέρετε ..ΌΧΙ, το lost δεν είναι η αγαπημένη μου σειρά )

Στην συγκεκριμένη λοιπόν σελίδα οι περισσότερες αναρτήσεις θα αφορούν την έκφραση των απόψεων μου πάνω σε διάφορα θέματα επικαιρότητας, σε ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα , σε κοινωνικά, φιλοσοφικά , συναισθηματικά, οικονομικά  και όχι μόνο ζητήματα όπως και σε θεωρίες που ενστερνίζομαι (βλέπε συγκεκριμένα δεδομένα => 1 μοναδική βέλτιστη λύση
..)
Κάπου εκεί, και αφού διαφωνήσουμε στην παραπάνω θεωρία με την παρέα μου..(ίσως και να μαλλιοτραβηχτούμε λίγο..) {SPOILER}, θα παίξω τον ψυχολόγο και θα αναλύσω θέματα που αφορούν διαπροσωπικές σχέσεις.. Μμμ... 
Φυσικά θα υπάρχουν και οι "fillers" αναρτήσεις που θα αφορούν άσχετα θέματα.. (κάπου εκεί θα το ρίχνουμε λίγο έξω..)

 Αυτά για σήμερα από μένα..
Καλή αρχή  εύχομαι.. με μεγάλα νούμερα τηλεθέασης... όχι τίποτα, μην μας κόψουν και μετά το κοινό μείνει με την αγωνία για την συνέχεια...
Τα υπόλοιπα...προσεχώς..---> Στο επόμενο επεισόδιο...

Παραγωγή.. Teos Production 2010-2011